Sponsorship Law for SMEs and organizations

5397_998658150157473_2819734371335340363_nLegea Sponsorizarii nr. 32/1994 este in vigoare de 21 de ani. Desi facilitatea fiscala oferita de legea sponsorizarii este cunoscuta de 87%dintre IMM-uri, doar 52% dintre companiile respondente spun ca au directionat fonduri cu ajutorul acestui mecanism catre sectorul neguvernamental in 2014 – conform sondajului Cum vad ONG-urile si IMM-urile legea sponsorizarii?, realizat de HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare.

Vestea buna pentru anul viitor legat de sponsorizari este ca plafonul de 0,3% din cifra de afaceri va creste la 0,5%, ceea ce permite o crestere semnificativa a sumelor care pot fi directionate catre organizatii neguvernamentale. Astfel, incepand cu anul 2016, companiile care doresc vor putea contribui si mai mult la proiecte pentru dezvoltarea comunitatilor in care opereaza.

Contribuabilii care efectuează sponsorizări potrivit prevederilor Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările ulterioare, scad din impozitul pe profit datorat sumele aferente în limita minimă precizată mai jos:
– 5 la mie din cifra de afaceri;
– 20% din impozitul pe profit datorat.

Regasiti in aceasta sectiune informatiile de baza pentru sponsorizarea activitatii unui ONG si facilitatile fiscale obtinute de sponsor.

Descarcă Model contract de sponsorizare